UDRŽITELNOST PRO VÝROBU A OBCHOD aneb Jak si zvýšit důvěryhodnost u bank a zákazníků
3 důvody proč si dát udržitelnost jako cíl:
1. Témata CSR a udržitelného rozvoje spotřebitele stále více zajímají.
2. Zákazník pozitivně vnímá výrobky, které jsou spojeny se společenskou odpovědností firmy.
3. Obchodní řetězce požadují stále častěji udržitelnost i od svých dodavatelů.
Odpovědná firma je udržitelná firma. Podniká v souladu s etickými principy, rozvíjí dobré vztahy s obchodními partnery, pečuje o své zaměstnance, podporuje region, ve kterém působí a snaží se minimalizovat negativní dopady na životní prostředí. Nemyslí jen na aktuální ekonomický výsledek, ale také na roky následující…
Seminář přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých aktivit začlenily.
Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM pack´n´display ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze. Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.
Termín konání: 15. 5. 2019, 9:00 – 16:00
Místo konání: Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3
VÝBĚR Z PROGRAMU
9:00-9:10 Zahájení
UDRŽITELNOST JAKO POVINNOST
9:10 Jak se mění vnímání udržitelnosti z pohledu spotřebitele
Ivana Valentová, Senior Consumer Insights Consultant, Nielsen
9:30 Společenská odpovědnost v investování
Jakub Krkoška, místopředseda představenstva, Česká spořitelna – penzijní společnost
9:50 Neudržitelná firma riskuje ztrátu obchodních partnerů
Lenka Heuerová, konzultant, Fair Venture
10:10 Spolupráce obchodníků s lokáními dodavateli není jen příslib
Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR
10:30-11:00 PŘESTÁVKA NA KÁVU
UDRŽITELNOST POKROČILA Z TEORIE DO PRAXE
11:00 Proti plýtvání potravin ve spolupráci s potravinovou bankou
Jaroslav Koláček, oddělení kvality, Penny Market
11:20 Iniciativa Harmony pro udržitelné pěstování pšenice
Gabriela Bechynská, Corporate & Government Affairs Manager CZ/SK & Hungary, Mondelez Czech Republic
11:40 Cirkulární ekonomika a udržitelný dodavatelský řetězec
Jan Kočárek, Country General Manager CZ&SK, CHEP CZ, s.r.o.
12:00 Jednoduché ingredience, jednoduchá příprava – 5 pilířů společenské odpovědnosti společnosti McCain
Radek Moravec, Country Manager, McCain Foods Czech Republic
12:20 Jak Vám obaly z udržitelné vlnité lepenky pomohou vypilovat Vaši image zodpovědné firmy
Martin Hejl, jednatel, THIMM Obaly
12:40- 13:40 PŘESTÁVKA NA OBĚD
INICIATIVY, KTERÉ INFORMUJÍ I POMÁHAJÍ
13:40 I v kanceláři lze dobít pracovní energii a uvolnit se – pomůže třeba automasáž rukou (praktická ukázka) *
Zuzana Bělíková, GERnétic
13:50 Cesty ke snižování food waste a udržitelná logistika
ECR GS1 Czech Republic, VŠE v Praze
14:10 Green Brands – zelená značka pro lepší orientaci spotřebitele
Marek Vácha, Key Account Manager, Green Brands Czech Republic
14:30 Cirkulární ekonomika jako součást každodenního byznysu
Vojtěch Vosecký, Chief Business Officer, Institut Cirkulární Ekonomiky
14:50 Cesta k udržitelnosti nápojových obalů
Klára Hálová, Karlovarské minerální vody
15:10 Plastové obaly z recyklovaných plastů – řešení pro výrobce drogerie a kosmetiky?
* Účastníci semináře si budou moci po celou dobu akce vyzkoušet antistresovou masáž rukou, kterou pro ně připravilo Kosmetické studio GERnétic
15:30-16:00 NETWORKING
___________________________________________________________________________
Vložné: 2490,-Kč + 21 % DPH
ZVÝHODŇENÉ VLOŽNÉ:
• 1900,- Kč + 21 % DPH pro více účastníků z jedné firmy
• 1500,- Kč + 21 % DPH pro předplatitele časopisů vydavatelství Press21
• 1500,- Kč + 21 % DPH pro členy SOCR ČR
(Ve vložném jsou zahrnuty konferenční materiály a občerstvení)
Registrujte se ZDE.
Mediálním partnerem akce je i magazín Packaging Herald.