zpět na novinky

Vaše sezónní kampaně podpoří individualizované tiskové motivy

Vaše sezónní kampaně podpoří individualizované tiskové motivy

Pro digitální tisk nehraje roli, kolik různých tiskových mutací se tiskne. Tiskne se bez štočků a tiskové podklady se připravují digitálně – rychle, flexibilně.

A co to konkrétně znamená v praxi pro obaly a POS/POP produkty? Obrovskou volnost při přípravě kampaní.

Můžete použít vždy jiný motiv pro každou svou novou akci nebo výrobek, přesně podle aktuálních potřeb a situace na trhu, podle sezónních kampaní – prostě tak, jak to pro své cílové skupiny právě potřebujete. Kreativitě se meze nekladou.

Koncept paletového displeje pro Deli Reform je postaven právě na zmíněných výhodách. Pro reklamní rohy byly zvoleny hned 3 individualizované varianty tiskových motivů – upoutávka na soutěž, firemní jubileum a inspirace pro pečení. Díky nápadně potištěným rohům displej v místě prodeje vyniká a upozorňuje přesně na konkrétní akci, kterou je v dané chvíli potřeba zviditelnit.

Analogovou tiskovou technologií by pro tyto 3 varianty byly potřeba 3 tiskové štočky. Což by bylo spojeno s čekáním na výrobu 3 štočků a náklady na 3 tiskové štočky.

Projekt pro Deli Reform byl realizován digitální tiskovou technologií ve společnosti THIMM na digitálním stroji pro předtisk rolí HP PageWide T1100S. Jeho pracovní šířka je až 2,80 m. K potisku jsou používány CMYK inkousty na vodní a pigmentové bázi, které jsou nejlepší pro oblast rychloobrátkového zboží (FMCG).

Celý příběh displejového konceptu pro Deli Reform najdete na stránkách společnosti THIMM.