zpět na novinky

Značka Lay’s se v letní kampani spojuje s hudbou

Značka Lay’s se v letní kampani spojuje s hudbou

Populární značka chipsů Lay’s se během léta spojuje s hudbou. Hlavní claim kampaně „Hudba chutná lépe s Lay’s“ podporuje v první řadě limitovaná edice hudebních obalů, které jednotlivé příchutě chipsů spojují s různými hudebními žánry.

„Hlavním cílem kampaně je ukázat, že pestrost příchutí klasické řady Lay’s je stejně široká jako rozmanitost hudebních žánrů. Z nabídky hudebních stylů si totiž vybere každý stejně jako z příchutí Lay’s,“ vysvětluje Jana Wiesnerová, junior brand manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo CZ/SK.

Zatímco nejvyhledávanější Lay’s Salted se snoubí s popem, k tvrdší rockové hudbě patří ostřejší příchuť Piquant paprika, k hip-hopu pro změnu Fromage, v rytmu latina „zní“ nejlépe Green Onion a s country jdou dohromady chipsy Lay’s Grilled bacon s uzenou příchutí dýmu.

Propojení s hudbou podporují i televizní spoty a spolupráce s hudebníky formou product placementu v nových videoklipech, například s českým rapperem Renne Dangem nebo se slovenským zpěvákem Martinem Harichem.