zpět na novinky

Značka zrozená na pevných základech severu

Značka zrozená na pevných základech severu

Znáte ten pocit, když práce na zajímavém projektu upoutá veškerou vaši pozornost a nevšímáte si děje kolem vás? To právě zažil tým v USA při vývoji značky vodky Finline.

Počáteční informací byl pouze název produktu, který vychází z kombinace slov Finsko a linie. Tým se proto rozhodl se nejdříve seznámit s místními zvyklostmi, charakterem krajiny a přírodními krásami Finska. Zjistit co nejvíce detailů, aby je pak mohl vtisknout do vizuální podoby značky. A výsledek je nepřehlédnutelný. Při pohledu na produkt se vám okamžitě vybaví obrazy vzdálené země severu – Finska. Právě usilovná týmová spolupráce se smyslem pro detail dokáže vytvářet jedinečné a klienty dobře vnímavé produkty.

Finsko je rozmanitá země s autentickou historií a překrásnou přírodou. Evokuje v nás silné mrazy, ale jen málo kdo ví, že jde o zemi velmi hornatou. Právě myšlenka kombinovat poznatky o nejvyšších vrcholech designery neopustila. Proto horní část přední etikety znázorňuje čtyři nejvyšší finské horské vrcholy.  Na zadní straně etikety vytváří poutavý vizuální efekt horský hřeben, který celkově zimní téma ještě více zdůrazňuje.

Funkcí etikety je přinášet informace. Proto je vždy důležité hledat a zvážit neobvyklá designová řešení. Například koruna v blízkosti loga vypráví příběh Finského království, které formálně existovalo v letech 1918-1919. Příběh je zajímavý tím, že král nikdy do země nepřijel a nepodepsal jediný dokument. Všechny tyto detaily zapadají do celkově silné koncepce značky severu.  A právě i proto obdržela etiketa vodky Finline ocenění GRAND PRIX na degustační soutěži v kategorii „Best label“.