zpět na novinky

Žufánek vyměnil technický design za hravost a dynamičnost

Žufánek vyměnil technický design za hravost a dynamičnost

Rodinný lihovar Žufánek, který je na trhu od roku 2000, se pochlubil redesignovanou klíčovou produktovou řadou ovocných destilátů a likérů. K inovaci dochází po šesti letech. Redesignu lahví se ujala agentura Little Greta. S ní lihovar v nedávné době spolupracoval také na designu limitovaných edicí.

Předchozí vizuální styl postavený na jednotlivých písmenech – takové abecedě alkoholu – jsme nyní chtěli více rozvinout a změnit přísně technický výraz na větší hravost a dynamičnost. Do grafického stylu zapojujeme více elegance v podobě stuhy, která se táhne celou řadou a kreslí tak nový slabikář. Slabikář našeho alkoholu,“ okomentoval změnu Martin Žufánek, spolumajitel lihovaru a jeho hlavní tvář.

„Žufánkův design od naší spřátelené designérky Andreey Bory byl velmi dobrý, s odstupem šesti let od jeho vzniku jsme však cítili, že ho lze oživit,“ komentoval změnu kreativní ředitel agentury Tomáš Nedvěd. Návrh měl na starosti art director Radoslav Dostál: „Nový design si udržel minimalismus a dominantu v podobě signifikantního písmene, získal však větší ladnost a osobitost. Inspirací byly organické tvary surovin, ze kterých se produkty destilují.“