Šaratica změnila radikálně
design lahve
Tradiční minerální voda Šaratica má nové logo, tvar i barvu lahví. V obchodech ji nyní spotřebitelé  najdou v modrých lahvích s tónem zlaté barvy na etiketě. Nový design vznikl ve spolupráci se slovenským grafickým studiem Pergamen.

Více →

 
Linea Nivnice vsadila na ekologická víčka od Tetra Paku
Tetra Pak ve spolupráci s českým výrobcem nápojů Linea Nivnice uvádí na český trh nápojové kartony s víčky, která zůstávají připevněná k obalu i po otevření. Česká republika je v pořadí pátou zemí, kde se inovativní víčka zavádějí.

Více →

 
McDonald’s díky lahvím z rPET ušetří ročně 26 tun primární suroviny
Jako jedni z prvních v Evropě si pramenitou vodu Rajec z půllitrových lahví vyrobených z recyklátu (rPET) vychutnají zákazníci tuzemských poboček McDonald’s. Výsledkem je úspora 26 tun plastového odpadu ročně.

Více →

 
Koenig & Bauer se zbavuje závislosti na zemním plynu

S ohledem na hrozící nedostatek plynu Koenig & Bauer v posledních měsících intenzivně pracoval na tom, aby se stal nezávislým na plynovodu. Výsledkem je, že procesní plyn, dříve potřebný pro výrobu, může být od konce července 2022 plně nahrazen

Více →

 
Cardbox Packaging si převzal
obě Carton Austria Awards
Cílem soutěže Carton Austria Award je vyzdvihnout nejlepší rakouská obalová řešení z hladké či skládačkové lepenky. Společnost Cardbox Packaging získala cenu poroty i veřejnosti za obaly na dřevěné uhlí a zubní kartáček.  

Více →

 
Greiner vloni investoval
přes 150 milionů korun
Výrobce plastových obalů greiner packaging slušovice implementuje v roce 2022 procesy a technologie podporující strategii udržitelnosti. Z jeho výroční zprávy také vyplývá, že v loňském roce investoval například do bariérových obalů.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright
© 2022 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube