Packaging Herald 102_novinky z obalového trhu


Tetra Pak uvádí na trh
papírová brčka

Společnost Tetra Pak oznámila, že její zákazníci
v Evropě zahájili tržní testování papírových brček určených pro nápojové kartony. Stala se tak první obalovou společností v regionu, která uvedla papírová brčka na trh.

Více →

Značka Lay’s se v letní kampani spojuje s hudbou

Populární značka chipsů Lay’s se během léta spojuje s hudbou. Hlavní claim kampaně „Hudba chutná lépe s Lay’s“ podporuje v první řadě limitovaná edice hudebních obalů, které jednotlivé příchutě chipsů spojují s různými hudebními žánry.

Více →

Dětskou výživu Hami prodávají
v Hamleys z větrného mlýna

V pražském hračkářství Hamleys ve spolupráci
se společností Nutricia najdou návštěvníci nový permanentní stojan od in-store komunikační agentury DAGO, ve kterém je pro nejmenší k dispozici dětská výživa Hami.

Více →

Palety EPAL se budou označovat
i inkoustovým tiskem

Od 1. srpna 2019 je povolen inkoustový tisk pro označování rohových a středových špalků palet EPAL a technologie je nově také zahrnuta do technických předpisů EPAL. Až dosud bylo značení na rohových blocích (EPAL v oválu) a na centrálních blocích (IPPC/ISPM 15 a EPAL ID číslo) prováděno výhradně prostřednictvím vypalování.

Více →

Xerox zvítězil s dárkovým obalem
na miniaturní lahvičky

Společnost Xerox získala ocenění v soutěži Obal roku 2019 v kategorii Dárkové obaly. Propracované obaly Pro něj i pro ni, které využívají výhody digitálních technologií, ukrývají miniaturní lahvičky ginu nebo whisky. Oba jsou potištěny bílou barvou na stroji Xerox Iridesse.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube