Drug Store vsadila na RFID
V „bezpokladní“ prodejně se zákazníci sami obslouží a místo klasického placení provedou platbu prostřednictvím sms. Díky technologii RFID lze v reálném čase také určit, jaký produkt právě opustil chladicí box a doplňovat efektivně skladové zásoby.

Více →

 
Tradičně vyráběné pivo „R“
oslavuje kouzlo rozmanitosti
Francouzský pivovar R for Diversity vsadil na výrazný design obalu – černé pozadí zdobí rostlinné motivy klasů ječmene a plodů chmele v duhových barvách. Právě pestrým duhovým provedením se produkt hrdě hlásí k podpoře komunity LGBT. 

Více →

 
DF Partner spustil výrobu dezinfekce Anti-COVID
Vzhledem k mimořádné situaci v souvislosti
s šířením koronaviru a nedostatkem dezinfekčních prostředků v Česku spustila společnost DF Partner výrobu dezinfekce Anti-COVID. K dostání jsou v baleních od 500 ml s aplikátorem až po velké 25 litrové kanystry.

Více →

 
Buďte mezi prvními, kdo využívá 
digitální laserový výsek
Obaly a POS/POP produkty z vlnité lepenky dostávají díky vylaserovaným motivům nádech exkluzivity. Zatím se na trhu využívá málo. To je výhoda pro first mover!

Více →

 
RAJA pomáhá v době epidemie nejen svým zákazníkům
Ne jednu firmu postihla epidemie koronaviru. Tato mimořádná situace zasáhla nejen nás, ale i naše zákazníky. Aby zůstal zabezpečen chod firmy a my jsme mohli nadále vyřizovat objednávky našich zákazníků, rozhodli jsme se pro práci z domova. Naši zákazníci, tak nemusí mít strach o to, že jim zboží nedoručíme.

Více →

 
Výrobce kobotů Hanwha vstoupil
na český trh
Jeden z největších globálních hráčů na poli kolaborativních robotů (kobotů) – jihokorejská společnost Hanwha – vidí v České republice velký potenciál. V současnosti nabízí tuzemským zákazníkům trojici svých robotů, další budou brzy přibývat. Exkluzivním dodavatelem je společnost HCR CZECH. 

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube